Plata / Livrare / Retur

Plata

 

Produsele se vor livra si plati utilizind modalitatea aleasa de dvs. la efectuarea comenzii.
TOATE VALORILE SPECIFICATE MAI JOS INCLUD TVA.

Cumparatorul va achita marfa dupa primirea coletului. De asemenea, marfa poate fi platita in avans, prin banca, pe baza unei facturi proforme, iar marfa va fi expediata dupa primirea contravalorii in contul IN.GE ART SRL.

Informatii suplimentare puteti solicita la adresele de mail: in.ge_art@yahoo.com, comercial@nesih-art.ro, office@nesih-art.ro.
De asemenea, va stam la dispozitie la numerele de telefon: 0720.965.623, 0733.960.258. Echipa Nesih-Art va va furniza toate informatiile necesare.

Plata transportului se va face la destinatie, indiferent de modul de plata ales (exceptand situatiile in care transportul este asigurat de noi). Costul transportului va fi trecut pe factura dvs. Dupa efectuarea unei comenzi se genereaza automat un e-mail cu listingul comenzii care va fi trimis la adresa cu care v-ati inscris pe site.
Daca nu s-a primit acest email inseamna ca nu s-a inregistrat comanda, caz in care va rugam sa ne contactati.

In functie de ceea ce ati comandat si de produsele aflate in stoc, onorarea comenzilor se face intre 1 si 15 zile - dar orice comanda va fi urmata de confirmarea timpului de livrare. Acest lucru este impus de durata de productie a bijuteriilor.


Livrare comenzi

Atentie! Comanda minima este de 30 RON. Pentru comenzi de sub 30 RON sistemul nu va lasa sa finalizati comanda. 

Daca totusi doriti un anumit produs care nu atinge aceasta valoare, va rugam sa ne contactati pe mail sau telefonic. Pentru aceste mici comenzi se va percepe o taxa de ambalare de 15lei.

In cazul in care doriti livrarea la o alta adresa decat cea din buletin, va rugam sa mentionati acest lucru, si coletul dvs va fi expediat catre aceasta. In ziua in care coletul a plecat de la sediul firmei noastre, noi trimitem un mail prin care confirmam expedierea.

 Marfa va fi livrata prin:


1. URGENT curier

Marfa va fi expediata TUR RETUR RAMBURS NUMERAR, cu livrare intre 24-72 ore de la expediere. Cumparatorul va achita marfa dupa primirea coletului. Termenul de tranzitare este in mod uzual intre 24-72 ore, dar poate fi marit din cauza unor factori exteriori: conditii meteo deosebite, starea infrastructurii rutiere, greve, etc.

Taxele de curierat sunt de 18 RON transportul, cu plata marfii la curier.

Ptr. colete cu greutatea mai mare de 1 Kg., pretul transportului se majoreaza cu 0.95 RON/kg.

Pentru livrarile in afara localitatilor acoperite de firma de curierat, destinatarul poate opta pentru:- livrarea la domiciliu, cu plata catre curier a unui tarif de 0.9 RON/km dus-intors.- ridicarea coletului de la cel mai apropiat sediu al firmei de curierat.

Pentru a afla la ce distanta de cel mai apropiat centru URGENT CURIER se afla localitatea dvs, va rugam sa apasati AICI.



2. POSTA ROMANA

Prin Posta Romana expedierea poate dura intre 5-7 zile pana cand coletul ajunge la oficiul postal corespunzator adresei de livrare.

Costul transportului prin Posta Romana*( ramburs inclus):
 
Pentru comenzi intre 30 RON si 150 RON - Cost transport = 9 RON

Pentru comenzi intre 150 RON si 250 RON - Cost transport = 7 RON

Pentru comenzi de peste 250 RON - Cost Transport = GRATUIT!

 

 

In cazul in care coletul se intoarce la expeditor, la o urmatoare comanda se vor adauga toate taxele de transport - inclusiv cele aferente coletului retur.


Coletul ramane la oficiul postal 7 zile inainte de a se intoarce la noi. Va rugam, daca nu ati primit avizul in 10 zile de la data confirmarii expeditiei, sa intrebati la posta. Din diverse motive, care tin de Posta Romana, uneori avizul pentru colet nu ajunge la destinatar.

 

 

Retururi


In cazul in care doriti sa returnati produsele, o puteti face in termen de MAXIMUM 10 zile de la primirea coletului.

Inainte de a expedia coletul retur este necesar sa ne contactati. In caz contrar, coletul retur nu va fi ridicat. Coletul va fi expediat fara valoare ramburs. Banii va vor fi returnati in momentul in care vom verifica integritatea produselor. Taxele de transport tur - retur vor fi suportate de catre dvs in cazul retururilor. Actele necesare pentru returnarea produselor: factura in ORIGINAL, factura de la posta in ORIGINAL. In cazul in care cele doua documente nu au fost expediate, nu vom putea returna valoarea produselor.


Legislaţie


Conform: Ordonanţei nr. 130 din 31.08.2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, Monitorul Oficial nr. 431 din 02.09.2000; Şi Legea nr. 51 din 21.01.2003 pentru aprobarea O.G. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, Monitorul Oficial nr. 57 din 31.01.2003;


"Art. 4. - Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.


Art. 7 (1) Consumatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 10 zile lucrătoare, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.


Art. 8. - In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.”